Flügger andelen - rabat og foreningsstøtte

Handl i din lokale butik

Har du et malerprojekt indenfor eller udenfor 🎨, du skal handle ind til, så kan du støtte vores lokale forening, Viborg Familie- og Firmaidræt, samtidig 😁
Det gør du ved at handle hos din lokale Flügger-butik, hvor du oplyser, at du er en del af Viborg Familie- og Firmaidræt, eller bruger kontonummeret 648242.
Så støtter du vores forening (med 5% i foreningsstøtte - læs betingelser her), og dermed kan vi fortsætte med at udvikle vores aktiviteter og events til glæde for dig og dine kolleger, venner og familie 🫶.
Så smut ind omkring Flügger og gør en god handel.
Kampagne d. 25. juli til 4. august 2024:

25. juli til 4. august 2024 er der Flügger Andelen-dage i de lokale Flügger butikker.
I denne periode, giver andels-kontoen 25 %* rabat, og der optjenes 5 % foreningsstøtte.

Gælder ikke fast lav pris, Outlet-kategorien og i kombination med andre tilbud og rabatter.

OBS: Optjening af foreningsstøtte kan ske hele året rundt - rabatten varierer blot (kampagner oplyses løbende).
Vidste du at...

Vi har modtaget støtte fra Anders Brøndums Velgørende Fond og Nordea Fonden til skift af klæde på vores billardborde.

Tusind tak for støtten!