Vil du være med til at skabe nye aktiviteter i Viborg Familie- og Firmaidræt?

Viborg Familie og Firmaidræt er altid klar til at starte nye aktiviteter. Går du og drømmer om, at være den der vil være med til at gøre tilværelsen noget sjovere for andre. Det siger sig selv, det kaster ikke noget løn af sig, men man får nogle gode oplevelser. Hvis dette indslag har vækket noget i dig, så kontakt mig på mail eller telefon.

Nye aktiviteter kunne være:

Skak.
Dans.
Zumba.
Stavgang.
Floorball.  3+3 på banen på 10 x 20 meter bane.
Håndbold 5+5 på mindre bane.
Fodbold     ude så vel som indendørs, stævner eller turnering
Volleyball - Beachvolley.
Petanque
Golf.  Der er et samarbejde, og kontrakt med Grønhøj Golfklub, så her kan vi nemt starte Firma golf op.

Viborg Familie og Firmaidræt ser som sit mål, at være den der skaber rammerne, og sørger for at faciliteterne er tilgængelige. Holdledere / aktivitetsansvarlige sørger for afviklingen at være den som har kontakten til medlemmerne. Vi ser frem til at den helt rigtige person, med ren straffeattest, kommer og vil være med til at gøre en forskel.

Tage Jensen
Holdleder
Vidste du at...

Vi har modtaget støtte fra Anders Brøndums Velgørende Fond og Nordea Fonden til skift af klæde på vores billardborde.

Tusind tak for støtten!