Flügger - rabat og foreningsstøtte

Handl i din lokale butik eller online

Har du et malerprojekt indenfor eller udenfor 🎨, du skal handle ind til, så kan du støtte vores lokale forening, Viborg Familie- og Firmaidræt, samtidig 😁
Her d. 3.-7. april 2024 kører Flügger forårskampagne for Flügger-andelen, hvor du som medlem af vores forening (tilknyttet en arbejdsplads eller privatperson) kan få hele 30 % rabat på deres produkter ‼️
Opgiv koden/kontonummeret 648242, når du handler hos den lokale Flügger-butik, eller brug rabatkoden FA648242, hvis du handler online.
Så støtter du vores forening, og dermed kan vi fortsætte med at udvikle vores aktiviteter og events til glæde for dig og dine kolleger, venner og familie 🫶.
Så smut ind omkring Flügger og gør en god handel.
OBS: Optjening af foreningsstøtte kan ske hele året rundt - rabatten varierer blot.
Vidste du at...

Vi har modtaget støtte fra Anders Brøndums Velgørende Fond og Nordea Fonden til skift af klæde på vores billardborde.

Tusind tak for støtten!